No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

A keresőmarketing lényege? Egyáltalán lejárt lemez a keresőmarketing?

A keresőmarketing lényege – Search Engine Marketing! Lehet, hogy a rövidítésével, a SEM szóval már találkozott. – olyan technikák összessége, amik arra hivatottak, hogy egy weboldalra minél többen kattintsanak az internetes keresőkből. Sajnos vannak olyanok, akik azt hirdetik – már az botrány, hogy egyáltalán szakembernek nevezik magukat az ilyen személyek-, hogy már nem szabad keresőmarketinget folytatni. Ez egy óriás, fatális félrevezetése a weboldal, webáruház tulajdonosainak, mert ebből a folyamatból – inkább folyamatokból-  még mindig rengeteg bevételt lehet termelni.

Kezdeti bizonytalanság az internetes keresőkkel kapcsolatban…

Egy honlap elkészítése csak a kezdeti lépése annak, hogy valamit az interneten hirdessünk, a lehetséges vevőket is oda kell vonzani. Ebben lesz méltó társa, partnere a keresőmarketing, mert általa új olvasókhoz, érdeklődőkhöz és vásárlókhoz fog jutni Ön is. A keresőmarketing nélkül viszont nem sok babér fog teremni…

Tulajdonképpen mi a keresőmarketing lényege?

Tulajdonképpen mi a keresőmarketing lényege?

A keresőmarketing elemei!

A keresőmarketing alapvetően több elemből áll, de ezek egy része még tovább bontható:

– keresőoptimalizálás
– fizetett kereső hirdetés
– retargeting
– remarketing
– tartalom marketing

Hogy ezek közül melyik a legkifizetődőbb, melyikbe érdemes a legtöbb energiát és pénzt fektetni? A kérdés érdekes és sok áltudományos válasz létezik rá, hogy csak ezt vagy azt használjuk, ezért vagy azért… A lényeg azonban az, hogy mindegyikkel kell foglalkozni, mert ezek szinergikusan erősítik egymást. Ha csak az egyikkel foglalkozunk, akkor a másik területen (vagy területeken) átengedi a potenciális ügyfelek elérését a versenytársainknak. És ugyan melyik vállalkozó engedhetné ezt meg magának?

A kereső marketing (egyik) fő kérdése…

Mi a keresőmarketing lényege? Több is van, a legelső mindig az, hogy kik a mi potenciális vevőink és ők hogyan találnak meg minket a legkönnyebben. A célcsoport meghatározása mindig az egyik legalapvetőbb feladat egy marketingkampány során, de itt nem  feltétlen demográfia vagy más ismérvek alapján kell ezt megterveznünk. A keresőmarketingben ugyanis a szavak, kereső kifejezések, kulcsszavak útján jönnek az ügyfelek, tehát azt kell pontosan feltérképezni, hogy milyen kifejezésekre érdemes hirdetni, keresőoptimalizálni és szöveget írni.

A keresőmarketing számos részből áll! A részek mára önálló szakmává nőtték ki magukat.

A keresőmarketing számos részből áll! A részek mára önálló szakmává nőtték ki magukat.

Milyen lépeseket kell még tenni a keresők elérése érdekében?

Ezután a következő lépés megtervezni, hogy a potenciális vevőket hogyan szólítsuk meg. Ezzel már kis van jelölve, hogy a hatékony keresőmarketing elemei hogyan, milyen arányban tevődnek össze. Együtt kell alkalmazni őket a teljes siker érdekében, sőt ma már nem elég csak a keresőmarketing a lendületes fejlődéshez más marketing eszközöket, csatornákat is be kell vonni. Például a Facebook kampányok éppúgy kihagyhatatlan elemei az eredményes marketingnek, mint az email marketing.

A hatékony keresőmarketing ára

Mennyi a hatásos keresőmarketing ára? Mennyit érdemes erre a szolgáltatásba befektetni? A lényeg a megtérülés. Ha van egy előzetes elképzelésünk, hogy mekkora hasznot várhatunk az online kampánytól, akkor a ráfordítható összeggel is tisztában leszünk. Érdemes-e rajta spórolni? Egyértelműen nem. Egy igazán jó és ütős reklámhadjárat a többszörösét hozza vissza a befektetett összegnek. A világ elvitathatatlanul leghatásosabb és legzseniálisabb marketing kampányai akár éveken keresztül hasznot hozhatnak.

1/5 keresőmarketing: keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás vagy SEO (Search Engine Optimization) olyan technikák összessége, amiknek célja, hogy a keresőoldalak minél előbbre sorolják az adott honlapot a találati listájukon. Hogy ez hatékony legyen a keresőmarketing folyamatában nagyon sok szempontot kell figyelembe venni. Ezek között ott van a keresőmotorok működése, a fogyasztók keresési szokásai és a kulcsszavak is.  Egy igazán profi és hatékony keresőoptimalizálás, amitől egy honlap tényleg keresőbarát lesz, egy külön szakma. A keresőoptimalizálással szemben sokan támasztanak irreális elvárásokat! A seo eredmények gyümölcsére néha fél évet is várni kell. Ám, erre mégis megéri várni, ha hosszútávú eredményt szeretnénk.

 2/5 keresőmarketing: fizetett kereső hirdetés, fizetett listázás

A fizetett kereső hirdetés egy direkt technika, aki a keresőkben látja, az biztosan tudja: neki most eladni akarnak. Ennek ellenére hatásos, mert pont olyan termékeket lát az érdeklődő, amelyek keresésének tárgyát képezik. Egy profin megtervezett kereső hirdetés nagyon sok vevőt vonz be, ugyanakkor a csatlakozott oldalakon megjelenő reklámokkal óvatosan kell bánni. Ugyanis olyan szerencsétlen együttállások céltáblájává válhat a vállalkozása a display hálózaton, mint amikor egy internetes, légi háborús játék reklámja egy híroldalon jelent meg, a hirdetés alatti cikk pedig egy utasszállító gép lelövésének a tragédiájával foglalkozott. Nem mindegy, hogy hol, melyik oldalon jelenik meg hirdetése, mert az a visszájára is elsülhet, mint azt a fenti szomorú, de megtörtént példa szemlélteti.

3/5 keresőmarketing: retargeting

A retargeting egy újracélzási megoldás, amelyet leginkább nagy vállalatok alkalmaznak. A retargeting hatására az oldalon járt látogatókat újra el lehet érni. A kedves és gyanútlan Olvasót miközben más oldalakon szörföl ütköztetjük korábbi keresésének tárgyával. Sokan hagynak el kosarat a webáruházakban a fizetés előtti szakaszban, mert leszállnak a buszról, bepattannak egy taxiba, beérnek a munkahelyükre, betoppan a főnökük az irodába. Ezek a potenciális vásárlók saját elhatározásból könnyen lehet, hogy soha többet nem folytatnák a vásárlásaikat, de a retargeting hatására sokuk befejezi a vásárlást, mert emlékeztetjük őket rá. Ebben rejlik a retartgeting fantasztikus hatása!

4/5 keresőmarketing: remarketing

A remarketing a hagyományos módja a hirdetések újra célzásának, mely mérettől függetlenül minden vállalkozás számára elérhető. A remargeting hatására az oldalán járt látogatókat újra el tudja érni üzeneteivel, reklámjaival. Miért kell alkalmaznia? A remarketing hatalmas segítség abban, hogy akkor is emlékeztesse potenciális érdeklődőit, ha azok bármilyen okból kifolyólag elhagyták az oldalát. Mivel ők már megismerték Önt, a vállalkozását, ezért nagy valószínűséggel fogják a cége termékeit, szolgáltatásait választani. Azért ne vigye túlzásba a noszogatást…

5/5 keresőmarketing: tartalom marketing, szövegírás

A kreatív szövegírás szintén több elemet tartalmaz, amik között ott van a honlap szövege, egy hatékony hírlevél vagy pedig egy ütős szlogen. Ez a keresőmarketing technika szorosan összefonódhat a keresőoptimalizálással, hiszen egy jó szöveg mindig keresőbarát. Ez a mai rohanó, fókuszra nehezen rávehető emberek, valamint a keresőmotorok miatt elengedhetetlen.

A keresőmarketing lényege – újra!

A keresőmarketing lényeg az, hogy árunkat megtalálják a keresőkben, amelyeknek mérhetetlenül nagy forgalma van! Itthon is egyértelműen a Google kereső viszi a pálmát. Ehhez az egészhez azonban rátermett segítség kell, hiszen ez az egyszerűnek hangzó cél nagyon sok kis apró részletből áll össze, amik mind – mind külön szaktudást igényelnek, sőt az utóbbi években külön szakmává nőtték ki magukat. A keresőmarketing lényege már kérdés többé, mert az egyik legnagyobb lényege, hogy folyamatosan legyen Önnek is keresőmarketingje!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?

MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR VEZETŐKNEK, CÉGTULAJDONOSOKNAK