Néhány tipp, amiknek a segítségével megnő a Facebook aktivitás az oldalán

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Szeretné tudni hogyan érhet el nagyobb aktivitást a Facebook profilján? Mert ugye az csak egy dolog, hogy gyűlnek a követők, de ha nem tudja aktivizálni Őket az azt jelenti, hogy nem figyelnek Önre. Lehet, hogy látják a bejegyzéseit, de nem olvassák el azokat. Így pedig nehéz lesz bármit is kommunikálni feléjük vagy értékesíteni számukra. Nézzünk néhány tippet, amik segítségével nagyobb az esélye, hogy kommentelnek, like-olnak vagy megosztanak az oldalán.

Használjon kérdéseket

Az egyik nagyon jó módszer az aktivitás növelésére, ha kérdéseket tesz fel. A legjobbak az eldöntendő kérdések, amikre csak egy igennel vagy egy nemmel tudnak válaszolni. De jó megoldás az is, ha az érzelem kifejező gombok segítségével mondhatja el a véleményét. Ez nem azt jelenti, hogy ne tegyen fel hosszabb választ igénylő kérdéseket, sőt. Azonban az eldöntendőket gyakrabban alkalmazhatja.

Facebook posztba kérdés

Facebook aktivitás növelésére alkalmas praktikás.

A kevesebb néha több

Hiszi vagy sem az emberek nem szeretnek olvasni. Nagyon nem. Olyannyira igaz ez, hogy a 80-100 karakternél hosszabb posztok rosszabbul teljesítenek. Miért? Mert nem olvassák el őket, így nem is várható, hogy reagáljanak rá. Részesítse előnyben a rövidebb bejegyzéseket és meglátja gyakrabban fognak reagálni rá.

Nem mindegy az időzítés

Egy előző bejegyzésemben, már olvashatott a témáról. Egyáltalán nem mindegy, hogy mikorra időzíti a posztjait. Sokan sok mindent állítanak ebben a kérdésben. Én azon az állásponton vagyok, hogy elsősorban a saját követőit és célközönsége szokásait vizsgálja meg és az alapján posztoljon. Azonban egy általános szabályként szerintem megállapítható, hogy akkor posztoljon, amikor más nem. Valamiért a vállalkozások zöme a munkaidőn belül tesz gyakrabban közzé pedig ilyenkor nyilvánvalóan gyengébb a felhasználói aktivitás. Ön időzítse a posztjait munkaidőn kívülre és meglátja megjön a siker. Néhány bejegyzést nyugodtan tegyen közzé olyan „extrém” időpontokban, mint este 11 vagy hajnali 5. Ilyenkor is vannak már ébren felhasználok, azonban nem nagyon kell más poszttal versenyezni.

Facebook poszt időzítése

Használjon call to action kifejezéseket

Mire gondolok? „Kattints”, „Iratkozz fel”, Like-old” és társai. Ezek viszonylag rövid cselekvést kérnek a felhasználóktól, így érdeklődés esetén szívesen végre is hajtják azokat. Meg kell tanulnia, hogy a felhasználóknak nagyon kevés az idejük és egy kicsit lusták is, ezért nem szeretnek sokat vacakolni semmivel sem. Ez persze megint nem azt jelenti, hogy soha nem várjon el komolyabb cselekvést, mert vannak olyan konverziós célok, amik azt megkívánják. Azonban ezekben az esetekben ehhez mérten kell motivációt is nyújtani.

Tudja mi az, ami még nagyon fontos?

Az, hogy ezek a tanácsok csak akkor működnek, ha már van egy minimális közönsége. 50 követővel ne várja el, hogy ha a fenti tanácsokat megfogadja, akkor 2 hét múlva már 300 lesz. A fenti praktikák mellett az elején hirdetni és kiemelni is kell, hogy eljuthasson odáig, amikor már van kiktől várni az aktivitást.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?