Az online médiavásárlás apropója egy EDM kampány, amely egy különleges ajánlatot hivatott beharangozni a hazai piacon. A hírlevél reklám még jelentős elérést, potenciális ügyfeleket tud hozni minden vállalat, vállalkozás számára. A tömeges e-mail kiküldés még tartogat magában értékesítési erőt, mert egy önkéntesen regisztrált EDM bázis komoly értéket és potenciált képvisel. A legtöbben azonban ezt nem tudják megfelelően kezelni, valamint magas fokon kiaknázni, mert a hírlevél szövegírás és egy ilyen kampány komoly kihívást jelent.
Médiavásárlás a Danubius Hotels Group részére
Úgy gondolom, a legnagyobb probléma a termék nem ismeretén felül a legjellemzőbb hiba a célcsoport helytelen meghatározása. Ezek után említést érdemel még az adatbázisok minőségének tapasztalatbeli hiánya. A legkézzelfoghatóbb probléma mégis a satnya reklámszövegírás képesség vagy eme tulajdonság magas fokon művelés hiányában rejtezik. A kreatív szövegírással még nem zárult le a folyamat, mert valamilyen úton cselekvésre kell bírni a tömeget. A legtöbb esetben ez is hiányzik az EDM levelekből. Az ilyen EDM kampányok feleslegesen elpazarolt összeggel terhelik a Megbízót.
Rendszeresen figyelem a hozzánk érkező EDM kampányokat és hírlevél megkereséseket. Írhatnám, hogy a helyzet siralmas, lesújtó, sajnálkozhatnék, de nem teszem, mert ez egy potenciális piac nekünk. Ugyanakkor részvétem nyilvánítom azok felé, akik fizettek ezekért a levelekért… Borzasztó sok a rossz EDM levél, botrányosak a hírlevelek, amelyek reklám célból kerülnek kiküldésre más szolgáltatóknál és azok is, amelyeket a tulajdonosaik saját bázisaikra küldenek el.
Borzasztóan unalmasak a levelek, nincs bennük semmi érdekesség. Lapos, sótlan a kiküldött hírleveleknek a 95%-a. Ez bizony komoly probléma, mert egy újabb égbekiáltó kínos helyzetet teremt!
Amikor egy vállalkozó önállóan, de szakismeret nélkül nekifog valaminek, akkor ott 99%-ban nem fog olyan eredmény születni, amellyel ő maga is elégedett lenne. Sajnos az ilyen magukat polihisztoroknak képzelő vállalkozók nem lesznek sikeresek a hírlevél kiküldésben, az eladások növelésében, legfeljebb a leiratkozók maximalizálásában, ha saját listáról beszélünk. Ennek az eredménye, hogy nem fogják használni a hírlevél marketinget, mert meggyőzték saját magukat arról, hogy az nem működik. Persze ugyanez érvényes AdWords kampány menedzselésre, keresőoptimalizálás, Facebook kampány kezelésére, mert ezek önálló szakmák már… Ha valaki nem ért hozzá, akkor azzal csak hátráltatja magát, mert rabolja a saját idejét és marketing büdzséjét!
A hírlevél marketing működik, de szakember kell ehhez is! Egy hírlevél szakértő, mert nélküle hamar le lehet amortizálni a saját e-mail adatbázist. Külső hírlevél kiküldés esetén pedig nem fognak jönni az elvárt eredmények.
Online felületeken történő médiavásárlásnál fontos szempont az adott médiafelület ismerete.
A legnagyobb befektetés az online médiavásárlás egy EDM kiküldésnél, EDM kampány esetében, mégis ilyen pár ezer forinton el tud csúszni a több százezres vagy milliós beruházása, amennyiben nem fektet be egy remek reklámszövegbe.
Amikor egy nemzetközi mosópor reklámkampányban a mosókonyha kétszer akkora, mint az átlagos magyar fogyasztó házának alapterülete, mert a
médiaügynökségek megspórolják azt, hogy minden országban leforgassák a reklámot, azaz az adott piacra szablyák. Ez egy hatalmas hiba, mert a reklámspot költsége eltörpül a százmillió dolláros marketing büdzsé mellett, amelynek nagy részét a médiavásárlás teszi ki! Így viszont a legtöbb fogyasztó nem is tud azonosulni a reklámban látottakkal…
Belevágnak, aztán megégetik magukat és ez tudatosítja bennük, hogy az egy rossz lépés, használhatatlan marketing eszköz. Pedig csak be kéne látni, hogy ahogy az autója szerelését az autószerelőre, úgy a marketing szervezését a marketing szakértőre kell bízni.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.