Vágyakat ébreszt, vásárlást generál a kreatív szövegírás

5 Comments

Kinek kell kreatív szövegírás?

Kinek kell kreatív szövegírás? Talán Ön az, akinek éppen szüksége van erre a szolgáltatásra, akinek jól jönne egy copywriter? Ha Ön honlapot üzemeltet, ha profi módon akar kommunikálni vevőivel, sőt további lehetséges vevőket akar szerezni, akkor igen: Ön az, akinek segít ez a szolgáltatás. Felkeltettük figyelmét? Akkor kövessen, mert most jön a lényeg!

Miért kell a marketing  szövegírás?

A virtuális teret és a való életet is a szavak uralják. A Google-ben szavak alapján keres a netező, a szórólapokon szavakkal próbálják az embereket vásárlásra buzdítani, ha valaki bejön az Ön boltjába, akkor szavakkal fogják megszólítani egymást. A példákat vég nélkül lehet sorolni, de mindig ugyanaz lesz a végeredmény: beszélni, írni kell, ahhoz, hogy megszólítsuk a vevőinket, új vásárlókat szerezzünk.

Milyen a kreatív szövegírás? Mit jelenthez a vállalkozásának egy hatékony marketing szöveg?

Milyen a kreatív szövegírás? Mit jelenthez egy hatékony marketing szöveg?

A kreatív szövegírás eszköze: a szó

A kreatív szövegírás lényege, hogy a „szakember” megtalálja a megfelelő szavakat, szószerkezeteket és mondatok, amivel meg lehet a vevőket nyerni, amivel megfelelő hangsúlyt kap az Ön termékének és szolgáltatásának a jó tulajdonságai. A kreatív szövegírás eredménye nemcsak egy jó, olvasmányos szöveg, hanem ennél sokkal több, mert érzelmeket korbácsol fel. Többször tapasztaltuk, hogy a kreatív szövegíráshoz nem elég csak az írói véna, hanem ennél valamivel több kell. Persze az íráskészség nagyon jó kezdet, hiszen ez az, ami elengedhetetlen, a többi megtanulható. A copywriter egy külön szakma, amelyet az ember évtizedeken keresztül tanulhat…

Mitől jó egy kreatív szöveg?

Ahhoz, hogy egy kreatív szöveg jó legyen, nagyon sok kritériumnak kell megfeleljen. A jó írás eleve keresőbarát. Ezért nem szerencsés a SEO szöveg kifejezés, hiszen egy megfelelő írás már eleve megfelel a SEO szabályainak.

De más is kell a sikerhez, a meggyőzéshez.

A szöveg arra való, hogy elolvassák, máskülönben nem fejti ki a hatását, a benne lévő információ nem jut el a célközönséghez.

A kreatív szöveg az a szöveg, amit mindenki elolvas. Tartalmazhat egy írás, minden lényeges információt, lehet felsőfokon keresőbarát, ha nem olvastatja magát. Fel kell kelteni az érdeklődést, meg kell tartani. Azonban cselekvés nélkül mit sem ér az egész.

A jó marketing szöveg olyan, amit el kell olvasni.

A marketingszöveg perdülete egyenesen aránylik a bevételeihez, mert a lendületes, olvasmányos, meggyőző szövegek adnak el

Marketingszöveg

Igen, ebben minden benne van: a jó marketing szöveg első lépésben olyan, amit egyszerűen el kell olvasni, még annak is, aki nem a betűk barátja.

A második lépés: a jó szöveg meggyőzi Önt a termék jó tulajdonságairól, előnyeiről, vágyat kelt. Ez egy nagyon fontos részlet. Ugyanis a döntések túlnyomó többsége érzelmi alapú, még az üzleti életben sem mindig a racionalitás győz, sőt legtöbbször az érzelmek diadalmaskodnak az ész felett. Még akkor is ez történik, ha a vezető magát racionálisnak állítja be. Az érzelmek ott vannak és dolgoznak a háttérben minden emberben!

A jó marketingszöveg először felkelti a figyelmet.

Aztán felkelti az érdeklődést.

Végül felkelti a vágyat az adott termék vagy szolgáltatás iránt.

És legvégül a megfelelő marketingszöveg cselekvésre késztet, vásárlásra ösztönöz.

A kreatív szövegírás eleje a legfontosabb

Igen, a fentiekből is kiderül, hogy a jó kreatív szövegnek az első mondata a legfontosabb, hiszen ez fogja felkelteni a figyelmet. Ez egy csali, amit be kell kapnia a halnak. Az újságírás is hasonló, hiszen sokan átlapozzák az újságot és a cím, lead alapján döntik el, hogy melyik cikket olvassák el.

Ezeknek a feltételeknek nem egyszerű megfelelni, ezért Önnek is egy profi szövegíróra van szüksége ahhoz, hogy hírlevelei, honlapja és egyéb szövegei megfelelőek legyen.

A kreatív szövegírás a komplex marketing egy – nagyon fontos – része. Ha ez nem megfelelő, akkor tulajdonképpen bukik az egész marketing stratégia.

Az interneten a nekünk szóló szavak keltik fel a figyelmet.

A szavak ébresztik fel a vágyat.

A szavak emelik ki az Ön termékének, szolgáltatásának az előnyét.

Copywriter! Nem mindegy, hogy mit írunk:

1.      olcsó hal kapható nálunk

2.      a nálunk vett hal nemcsak a gyomrot nem terheli meg, hanem a pénztárcát sem

A két szöveg lényegében ugyanazt jelenti, de hatásuk teljesen más módon fejti ki hatását, mivel az egyikről lesiklik a legtöbb ember szeme, ezzel ellentétében a másodikra felfigyelnek.

Szeretne Ön is feltűnő, meggyőző szövegeket?

Forduljon hozzánk, mi tudunk ezzel a fegyverrel bánni és igazi vevőcsalogató kreatív szövegeket írunk Önnek.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?