Mégis mire használható az AdWords e-mail cím alapú célzás? Mi tudjuk, hogy az Ön által értékesített termék kitűnő! Hogyan tudatja ezt a hírt a potenciális ügyfelekkel? Milyen online marketing eszközökkel éri el őket?
Az AdWords e-mail cím alapú célzás egy előremutató technológia! Sajnos még mindig szembe jönnek velünk olyan vállalkozások, ahol keresőoptimalizálás sincs, nemhogy AdWords kampány menedzsment, Facebook kampány menedzsment, Hírlevél marketing, folyamatos e-mail adatbázis építés. Ezek után hogyan is lehetne AdWords e-mail alapú célzás kampány ezekben a vállalkozásokban?
AdWords e-mail cím alapú célzás! Megérkezett, amire vártunk, elérhető az e-mail alapú célzás a Google hirdetési rendszerében is!
Sajnos a mai piacokon már nem elég jó áruval jelen lenni, ennél sokkal több kell a sikerhez, a folyamatos és kiszámítható fejlődéshez. Szükség van több biztos értékesítési csatornára, amelyeken keresztül minden lehetséges vásárló értesül a termékeiről. Az élelmiszereken és a ruhákon kívül ma már a legtöbb vásárlás az interneten zajlik, vagy ott kezdődik. Tehát Önnek is itt kell elkezdeni hirdetni áruját, ha netán még nem kezdte volna el.
Az AdWords e-mail cím alapú célzás a Google kampányban egy speciális terep, itt nem elég egy cégtáblát kitenni, hanem tisztában kell lenni a keresések, a címlisták folyamataival, tulajdonságaival. Egy Google AdWords kampány, az e-mail adatbázis építés egy-egy külön szakmává nőtte ki magát az utóbbi évtizedben. A b2b e-mail címek összegyűjtése pedig két szakmát is felölel, mert az adatkezelések jogi mivoltával is tisztában kell lenni, valamint az ilyen bázisok érzékeny kezelésével is képben szükségeltetik maradni. Megéri rá szakembert fogadni, hiszen az adatkezelésekkel való visszaélések büntetései a plafont súrolják.
A Google nyújtotta lehetőséget már régóta vártam, mert nálunk minden az adatbázis marketingből indul ki. Ez egy fantasztikus lehetőség, amelyet a Facebook már bevezetett. Mire nyújt megoldást az, hogy e-mail címek alapján is lehet hirdetni az AdWords rendszerében? Hatalmas kulcs ez a kezünkben, mert a meglévő ügyfeleihez bizonyára megvannak az e-mail elérhetőségek is. Ezeket az e-mail címeket fel lehet tölteni a Google AdWords kampányban és célzottan meg lehet szólítani a már meglévő ügyfeleit!
Azoknak, akiknek már megszerezte a bizalmát, akik már kipróbálták a termékeit, mert ők már megtapasztalták azok nagyszerűségét!
Nálam a mély dimenziók fürkészése egy alap, mert állandóan fejlesztem rendszereinket, a csapatomat, az olvasóimat és magamat. Éppen ezért a kedves olvasómat most egy még mélyebb szintre viszem, mert ennek a területnek bizony komoly mélységei lesznek a továbbiakban…
Egy vállalkozásnak nem csak egy terméke van, hanem több tucat, több száz, igaz? Ezzel az e-mail címes célzással képesek vagyunk csoportokra bontani azokat, akik pl.: vasalót, vasalódeszkát, porszívót, robotporszívót, stb. vásároltak. A porszívósoknak tudjuk hirdetni a robotporszívót, akár egyedi árral… A vasalódeszkásoknak tudjuk hirdetni a vasalókat, a vasalósoknak a vasalódeszkákat.
Ráadásul teljesen legális épített e-mail címekre ilyen módon is meg lehet jelentetni a hirdetéseket. Az AdWords e-mail alapú célzás egy hatalmas lehetőséget adott minden vállalkozás kezébe, mert nagyon célzottan tud vele hirdetni az ügyfeleinek.
A Facebook mellett elérhetővé vált a Google AdWords e-mail cím alapú célzás!
A kapcsolati címekről mindenkinek a spam jut az eszébe! Igaza van, sőt jómagam igyekszem megfékezni ezt a tevékenységet itthon. Azonban ennek is vannak fokozatai, mert egy potenciális ügyféljelölt jobb, ha a 600.000 cégvezető helyett 3.000-nek küldi ki célzottan az ajánlatát, igaz? Ilyen kooperációkba bele szoktunk menni, ha látom értelmét a terméket kiajánlani az adott célcsoport felé. Ebben az esetben lekutatjuk a megfelelő kapcsolati címeket és beállítjuk, menedzseljük az AdWords e-mail cím alapú célzás opcióval ellátott kampányt. Van azonban olyan, akit nem tudok eltéríteni attól, hogy 600.000 céget spammeljen, tőle sajnos elköszönünk, mert ellenkezik az elveimmel és a küldetésemmel az amit szeretne!
Önnek nem kell kitanulnia a Google reklámokat, nem kell azzal tölteni az idejét, hogy megtanulja az e-mail cím célzás összes fortélyát az AdWords kampányban, a csapatom mindent elintéz Ön helyett. Egyik fő profilunk az e-mail adatbázis építés, Google kampányok menedzselése. Mivel gyakorlati szakemberek vagyunk, ezért konkrét eredmények születnek a kezeink között tartott online marketingnek hála.
Megtaláljuk az Ön potenciális vásárlóit is az interneten. Egy ilyen e-mail címlista készítés akár hónapokig is eltart, ha valaki a saját szakállára dolgozik. Tőlünk viszont pár napon belül megkap egy olyan e-mail listát, amin keresztül elkezdheti a Google kampányát, ami jelentős forgalomnövekedést fog produkálni.
Ha Ön másban járatos, nem otthonos ezen a területen: az e-mail cím célzás az AdWords kampányban lényege, hogy Ön több száz olyan címet fog kapni, akik az Ön vásárlói lehetnek. Ezen a csatornán keresztül tájékoztathatja leendő ügyfeleit, hírleveleket küldhet nekik. Ez jelentős forgalomnövekedést produkál, Ön meg fogja tapasztalni, hogy a XXI. század a Google reklámok ideje. A Pallas Communication b2b e-mail címlistája (business to business e-mail cím) az egyik olyan termék, akár megsokszorozhatja az Ön forgalmát, de csak célzottan!
A jelen az internetes kommunikációé, a jövő a célzott, testre szabott ajánlatoké! Ne stresszeljünk egy nagy tömb emberi tömeget kéretlen, nem témába vágó reklámokkal. Célzottan hirdessen, szépen, ahogy a csillag megy az égen! Előzze meg a konkurenciát! Képesek vagyunk rá, hogy segítsünk ebben Önnek. is.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.