Minden nap közel 500 millió ember posztol Instagram-storykat! A platform szerint a felhasználók 66%-a azt mondja, hogy egy Instagram-sztori megtekintése után szívesebben érdeklődik egy termék vagy márka iránt.
A legnézettebb sztorik közül pedig minden harmadik business fiókból származik. Az Instagram-sztorik óriási lehetőséget jelentenek minden influencer, vagy brand számára. Szórakoztatóak, viccesek, magával ragadóak, és nem kell túl sokat aggódni feleslegesen a tökéletes kép miatt, mivel 24 óra múlva eltűnnek!
Ebből a cikkünkből megtudhatod, hogy mit is érdemes posztolnod az Instagram Stories-ba és reméljük ihletet is meríthetsz belőle!
Ha gyakorta adsz ki tartalmat, akkor használd a sztoridat annak népszerűsítésére! Készíthetsz egy egyedi „Új bejegyzés” vagy „Új epizód” grafikát, és használhatod minden történethez, amikor új posztban népszerűsítesz. Szimplán írd át a címet a grafika legtetején, hogy mindig aktuális és friss legyen.
Gyakran ismételt kérdések a márkáddal vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban? Legyél aktív, és válaszold meg őket Instagram történetedben. Ezt teheted akár videóban vagy infógrafikák készítésével, amelyeken mind a kérdések és válaszok is szerepelnek. Mivel a követőidnek mindig lesznek kérdései a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban, ez az Instagram történetek olyan kategóriája, amelyet mindig használhatsz.
Az Instagram történetekben található kvíz matricák nagyon vicces funkció, mert többféleképpen lehet használni! Akár egy kvíz a vállalkozásodról, vagy a konkrét termékeidről, de akár a céged történetéről is. Használhatod a kvízmatricát a legnépszerűbb szolgáltatások, újabb termékek vagy szimplán a márkád történetének megismertetésére is.
Mostanság nagyon sokan nézik a sztorikat, miért ne akarnád visszaterelni őket az Instagram-feededre, hogy megnöveld az elérésedet? Oszd meg legújabb Instagram-posztodat az Instagram stories-ban. Ha azt szeretnéd, hogy az oldaladat még többen megnézzék és kedveljék, akkor egy matricával eltakarhatod a poszt lényegét, hogy növeld a kíváncsiságot, így a közönség rákattint, hogy megnézze, milyen új poszttal várod őket a feededben.
A platform 2018-ban vezette be a kérdésmatricát, ami szórakoztatóvá és egyszerűvé teszi a közönséggel való kommunikációt. Tegyél fel kérdést a közönségednek, majd oszd meg a válaszokat a történeteidben. Ez remek megoldás, ha többet szeretnél tudni a követőidről és így kutatásként is hasznát veheted.
Az Instagram kérdések matricával ösztönözheted a követőidet, hogy tegyenek fel kérdéseket Neked ők is! Majd az Instagram-Story -kban válaszolhatsz ezekre a kérdésekre.
Ha a követők bevonását, vagy az ügyfelek visszajelzéseit és nagyobb elérést szeretnél, akkor ott a szavazás. Készíts kérdőíveket valamelyik grafikai szerkesztő segítségével, pl.: Canva. Majd bátorítsd a követőket, hogy szavazzanak és a végén oszd meg az eredményeket velük. Azt is kérheted a követőidtől, hogy készítsenek screen-shot-ot a posztról, majd osszák meg a történeteikben a válaszaikkal együtt, és jelöljék meg az oldaladat benne.
Az oldal szavazási funkciója az egyik leghasznosabb történeti funkciójuk! Szinte bármit megkérdezhetsz a közönségedtől! Használd a felhasználók szokásainak a kutatására, például a legközelebbi podcast adás témájának eldöntésére, vagy használd csak úgy szórakozásból, akár közvélemény-kutatásra is.
Ki ne szeretne egy kis motivációt a hétköznapokra? Adj a közönséget egy kis inspirációt a mindennapokhoz a kedvenc idézeted segítségével. Készítsd el a story-d háttérszínét a brandedhez illőre, és írd rá az idézetet, majd ezután fűszerezd meg pár matricával vagy GIF-fel.
A történeteidben is bemutathatod a termékeket. Nem kell feltétlenül „termékalapú” cégnek sem lenned ahhoz, hogy bemutass egy-egy terméket! Ha van egy olyan, amelyet napi szinten használsz, és ami segíti a vállalkozásod működését valamilyen formában, mutasd meg a követőidnek, hogy mi az, és azt is, hogy hogyan használod. Ez a fajta tartalom betekintést enged a kulisszák mögé, ez pedig magával ragadó és értékes tartalom a közönséged számára.
Ha azt szeretnéd, hogy a követők kötődjenek a brandedhez, akkor mutasd be nekik a vállalkozáshoz kapcsolódó embereket, munkatársakat! Állítsd be a reflektorfénybe az alkalmazottakat, és mutass a követőidnek egy kicsit arról, hogy kik ők, és milyen szerepet töltenek be a cégednél. Amennyiben Te egy egyéni vállalkozó vagy, akkor megteheted azt is, hogy az ügyfeleidet mutatod meg.
Számtalan visszajelzést kapsz és mások áradoznak a cégedről? Ne legyél szégyenlős! Oszd meg a követőiddel is ezt a szeretetet és elismerést! Ennek a legegyszerűbb módja az, ha egyszerűen képernyőmentést készítesz magáról a visszajelzésről, vagy az ajánlólevélről, és közvetlenül az Instagram történetedben osztod meg. A story-k 24 órán belül eltűnnek, így nem kell azon stresszelned, hogy valami feed-értékűt tervezz.
Olvass tovább: Instagram hirdetések Kisokos
Ha az is a célod, hogy szeretnéd növelni a hírlevél feliratkozóid számát, akkor ez a trükk igazán neked való! Oszd meg legutóbbi hírleveled egy részét a követőiddel. Ez lehet egy egysoros, egy vicces GIF vagy egy izgalmas főcím. Használd a történetedet arra, hogy felkeltsd követőid érdeklődését, és ne felejtsd el a feliratkozáshoz vezető linket is feltüntetni a bio-dban.
Miért készítsd el magad, ha valaki más is megteszi helyetted? Viccelünk, viccelünk, de komolyan gondoljuk, hogy más felhasználó által generált tartalmat is használhatsz az Instagram Story -khoz. Az Instagram megkönnyíti ezt számodra. Ha az ügyfeleidnek van nyilvános profiljuk, és megjelölik őket egy sztoriban, akkor egy gombnyomással gyorsan megoszthatod az ő sztorijukat a tiédben!
Nem kell a megosztásokat olyan személyekre korlátoznod, akiket személyesen is ismersz. Mutasd meg az olyan fiókokat, amelyeket szeretsz: influencereket vagy más vezetőket az iparágadban. Tudasd az emberekkel, hogy csodálod őket, így új emberekkel ismerteted meg közönséged, és ez segíthet kapcsolatot építeni az adott influencerrel.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.