Instagram Story Ötletek

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Instagram Story Ötletek

Minden nap közel 500 millió ember posztol Instagram-storykat! A platform szerint a felhasználók 66%-a azt mondja, hogy egy Instagram-sztori megtekintése után szívesebben érdeklődik egy termék vagy márka iránt.

A legnézettebb sztorik közül pedig minden harmadik business fiókból származik. Az Instagram-sztorik óriási lehetőséget jelentenek minden influencer, vagy brand számára. Szórakoztatóak, viccesek, magával ragadóak, és nem kell túl sokat aggódni feleslegesen a tökéletes kép miatt, mivel 24 óra múlva eltűnnek!

Ebből a cikkünkből megtudhatod, hogy mit is érdemes posztolnod az Instagram Stories-ba és reméljük ihletet is meríthetsz belőle!

Tartalomjegyzék:

Népszerűsítsd a podcastod, a vlogod, vagy a legújabb blogbejegyzésedet
GYIK
Kvízek
Új Instagram posztjaid
Kérdések és válaszok / Q&A
Poll / Szavazás
Inspiráló idézetek
Mutasd be a termékeidet
Mutasd be a munkatársakat
Visszajelzések megosztása
Oszd meg a hírleveled részleteit
Ossz meg más Instagram Story tartalmakat

Népszerűsítsd a podcastod, a vlogod, vagy a legújabb blogbejegyzésedet

Ha gyakorta adsz ki tartalmat, akkor használd a sztoridat annak népszerűsítésére! Készíthetsz egy egyedi „Új bejegyzés” vagy „Új epizód” grafikát, és használhatod minden történethez, amikor új posztban népszerűsítesz. Szimplán írd át a címet a grafika legtetején, hogy mindig aktuális és friss legyen.


GYIK – Instagram Story Ötletek

Gyakran ismételt kérdések a márkáddal vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban? Legyél aktív, és válaszold meg őket Instagram történetedben. Ezt teheted akár videóban vagy infógrafikák készítésével, amelyeken mind a kérdések és válaszok is szerepelnek. Mivel a követőidnek mindig lesznek kérdései a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban, ez az Instagram történetek olyan kategóriája, amelyet mindig használhatsz.


Instagram Story Ötletek – kvízek

Az Instagram történetekben található kvíz matricák nagyon vicces funkció, mert többféleképpen lehet használni! Akár egy kvíz a vállalkozásodról, vagy a konkrét termékeidről, de akár a céged történetéről is. Használhatod a kvízmatricát a legnépszerűbb szolgáltatások, újabb termékek vagy szimplán a márkád történetének megismertetésére is.


Népszerűsítsd az új Instagram posztjaidat

Mostanság nagyon sokan nézik a sztorikat, miért ne akarnád visszaterelni őket az Instagram-feededre, hogy megnöveld az elérésedet? Oszd meg legújabb Instagram-posztodat az Instagram stories-ban.  Ha azt szeretnéd, hogy az oldaladat még többen megnézzék és kedveljék, akkor egy matricával eltakarhatod a poszt lényegét, hogy növeld a kíváncsiságot, így a közönség rákattint, hogy megnézze, milyen új poszttal várod őket a feededben.


Instagram Story Ötletek – kérdések és válaszok / Q&A

A platform 2018-ban vezette be a kérdésmatricát, ami szórakoztatóvá és egyszerűvé teszi a közönséggel való kommunikációt. Tegyél fel kérdést a közönségednek, majd oszd meg a válaszokat a történeteidben. Ez remek megoldás, ha többet szeretnél tudni a követőidről és így kutatásként is hasznát veheted.

Az Instagram kérdések matricával ösztönözheted a követőidet, hogy tegyenek fel kérdéseket Neked ők is! Majd az Instagram-Story -kban válaszolhatsz ezekre a kérdésekre.


Instagram Story Ötletek – Poll / Szavazás

Ha a követők bevonását, vagy az ügyfelek visszajelzéseit és nagyobb elérést szeretnél, akkor ott a szavazás. Készíts kérdőíveket valamelyik grafikai szerkesztő segítségével, pl.: Canva. Majd bátorítsd a követőket, hogy szavazzanak és a végén oszd meg az eredményeket velük. Azt is kérheted a követőidtől, hogy készítsenek screen-shot-ot a posztról, majd osszák meg a történeteikben a válaszaikkal együtt, és jelöljék meg az oldaladat benne.

Az oldal szavazási funkciója az egyik leghasznosabb történeti funkciójuk! Szinte bármit megkérdezhetsz a közönségedtől! Használd a felhasználók szokásainak a kutatására, például a legközelebbi podcast adás témájának eldöntésére, vagy használd csak úgy szórakozásból, akár közvélemény-kutatásra is.


Instagram Story Ötletek – Inspiráló idézetek

Instagram Story Ötletek

Ki ne szeretne egy kis motivációt a hétköznapokra? Adj a közönséget egy kis inspirációt a mindennapokhoz a kedvenc idézeted segítségével. Készítsd el a story-d háttérszínét a brandedhez illőre, és írd rá az idézetet, majd ezután fűszerezd meg pár matricával vagy GIF-fel.


Instagram Story Ötletek – Mutasd be a termékeidet

A történeteidben is bemutathatod a termékeket. Nem kell feltétlenül „termékalapú” cégnek sem lenned ahhoz, hogy bemutass egy-egy terméket! Ha van egy olyan, amelyet napi szinten használsz, és ami segíti a vállalkozásod működését valamilyen formában, mutasd meg a követőidnek, hogy mi az, és azt is, hogy hogyan használod. Ez a fajta tartalom betekintést enged a kulisszák mögé, ez pedig magával ragadó és értékes tartalom a közönséged számára.


Mutasd be a munkatársakat

Ha azt szeretnéd, hogy a követők kötődjenek a brandedhez, akkor mutasd be nekik a vállalkozáshoz kapcsolódó embereket, munkatársakat! Állítsd be a reflektorfénybe az alkalmazottakat, és mutass a követőidnek egy kicsit arról, hogy kik ők, és milyen szerepet töltenek be a cégednél. Amennyiben Te egy egyéni vállalkozó vagy, akkor megteheted azt is, hogy az ügyfeleidet mutatod meg.


Visszajelzések megosztása

Számtalan visszajelzést kapsz és mások áradoznak a cégedről? Ne legyél szégyenlős! Oszd meg a követőiddel is ezt a szeretetet és elismerést! Ennek a legegyszerűbb módja az, ha egyszerűen képernyőmentést készítesz magáról a visszajelzésről, vagy az ajánlólevélről, és közvetlenül az Instagram történetedben osztod meg. A story-k 24 órán belül eltűnnek, így nem kell azon stresszelned, hogy valami feed-értékűt tervezz.

Olvass tovább: Instagram hirdetések Kisokos


Oszd meg a hírleveled részleteit

Ha az is a célod, hogy szeretnéd növelni a hírlevél feliratkozóid számát, akkor ez a trükk igazán neked való! Oszd meg legutóbbi hírleveled egy részét a követőiddel. Ez lehet egy egysoros, egy vicces GIF vagy egy izgalmas főcím. Használd a történetedet arra, hogy felkeltsd követőid érdeklődését, és ne felejtsd el a feliratkozáshoz vezető linket is feltüntetni a bio-dban.


Ossz meg más Instagram Story tartalmakat!

Miért készítsd el magad, ha valaki más is megteszi helyetted? Viccelünk, viccelünk, de komolyan gondoljuk, hogy más felhasználó által generált tartalmat is használhatsz az Instagram Story -khoz. Az Instagram megkönnyíti ezt számodra. Ha az ügyfeleidnek van nyilvános profiljuk, és megjelölik őket egy sztoriban, akkor egy gombnyomással gyorsan megoszthatod az ő sztorijukat a tiédben!

Ossz meg más Instagram fiókokat!

Nem kell a megosztásokat olyan személyekre korlátoznod, akiket személyesen is ismersz. Mutasd meg az olyan fiókokat, amelyeket szeretsz: influencereket vagy más vezetőket az iparágadban. Tudasd az emberekkel, hogy csodálod őket, így új emberekkel ismerteted meg közönséged, és ez segíthet kapcsolatot építeni az adott influencerrel.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?