Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Tartalomjegyzék:

Miért fontos a koronavírus marketing
Facebook kommunikáció
Google Adwords kampányok
Keresőoptimalizálás
Instagram és YouTube csatornák

Életünket egyre jobban megnehezíti a koronavírus. A cégünk minden területén átszervezésre van szükség, a marketingben legalábbis biztosan. Már többször tapasztaltuk az online marketing csatornák használatának erejét. Ez most a koronavírus járvány idején duplán érvényesül majd. Ezért nem kérdés, hogy minden vállalkozásnak alkalmaznia kell a koronavírus marketing eszközeit.

A vásárlók ilyenkor elveszettnek érzik magukat. Kérdések sora merül fel bennük. Hogyan fogják beszerezni a szükséges terméket? Hogyan intézik majd el szükségleteiket? Ki mikor és hogyan érhető el? Hogyan vásároljanak biztonságosan?
A sok kérdés között ne hagyja őket elveszni! A járvány idején még fontosabb, hogy folyamatosan kommunikáljon velük Facebookon, e-mailben, telefonon és az összes fontosabb marketing csatornán.
Vegyük végig azokat a csatornákat, amik 2020-ban kiemelten fontosak. Ezeken a csatornákon biztosan eléri őket. Megmutatjuk hogyan használja a koronavírus marketinget. Milyen módon és mit kommunikáljon az egyes csatornákon.

Facebook


A Facebook az a csatorna, ahol egyszerre érheti el az X, Y és Z generációt. Ez az egyik legfontosabb koronavírus marketing eszköz a járvány idején. Az emberek még többet lógnak a közösségi hálón és mindenre felfigyelnek, ami a koronavírussal kapcsolatos. Ezért fontos, hogy itt Ön is kommunikáljon a témával kapcsolatban.

Néhány ötlet, hogy mit posztoljon:
• Értesítse őket a boltja nyitva tartásáról.
• Mondja el, hogy Önnél miért biztonságos vásárolni, milyen előírásokat követ.
• Kiemelt hírként kezelje, ha átszervezte a munkafolyamatokat. Például, ha a személyes eladás helyett most házhoz szállítást vállal. Ezt kommunikáljuk többször.
• Ösztönözze a vásárlókat egy kis kedvezménnyel.
• Kérdezze meg az igényeiket, javaslataikat. Indítson mondjuk egy szavazást, ha bizonytalan egyes céges döntésben.
• Hozzon létre privát csoportot, ha kapcsolódik a tevékenységéhez. Kommunikáljon itt a vevőivel elkerülve a Facebook reklám zaját. Tartsa össze a vásárlói körét, hogy a járvány elmúltával is Önhöz térjenek vissza.
• Ha a tevékenységi köre megengedi vigyen egy kis humort a posztokba. Fontos, hogy az embereket kicsit lelazítsuk a koronavírus okozta stressz alól. Egy jól sikerült vicces posztot szívesen osztanak meg a követői. Ezzel nagyobb elérést érhet el.

A Facebook fizetett hirdetéseknél ellenőrizze a hirdetési szövegek aktualitását. Állítsa le azokat a hirdetéseket, amit nem tud teljesíteni, vagy amire nincsen igény. Gondolja át, milyen témában tud új hirdetést elindítani, amivel felhívhatja a figyelmet a cégére és tesztelje ezeket a hirdetéseket.

Koronavírus marketing eszközök

koronavírus marketing tanácsok

facebook
Google Adwords


A Google Adwords (más néven Google Ads) valószínűleg az egyik legnagyobb bevételt hozó marketing eszköz a cégében. A koronavírus idején egyből az a kérdés merül fel, hogy vajon érdemes-e ilyenkor hirdetni. A koronavírus marketing stratégiában csak viszi a pénzt? Ez persze az adott piactól függ, de a legtöbb esetben a válasz igen. Érdemes továbbra is az Adwordsben hirdetni, de ne mindegy hogyan.
Elsőként itt is nézze át a hirdetések aktualitását. Például, ha egy utazást hirdet a jövő hónapra azt a hirdetést biztosan leállíthatja. Lesz viszont olyan hirdetés amit lehet, hogy csak át kell fogalmazni. Ilyenkor is érvényes az a szabály, hogy meglévő hirdetést nem írunk át. Másolja le a hirdetés csoporton belül és a másolatot írja át az aktuális szöveggel. Így tudja majd pontosabban mérni az eredményeket.
Valószínű arra is szükség lesz, hogy teljesen új kampányokat indítson. A koronavírus marketing tervében szerepeljen ez is. Amennyiben átszervezte a tevékenységét ezt hirdesse az Adwords-ben. Indítson kedvezményre jogosító kampányt, persze ésszerűen. Most is csak annyi kedvezményt adjon, mint amit mondjuk szezon végén tenne. Webshopok esetén mondjuk ingyen kiszállítást. Itt az a lényeg, hogy felhívja magára a figyelmet és bevételt generáljon.
A járvány idején ellenőrizze gyakrabban a hirdetéseit. Nézze át a keresési kifejezéseket. A koronavírus teljesen megváltoztatja a vásárlói igényeket. Ezeket a keresési kifejezésekből nagyon jól ki tudja majd szűrni. Ennek megfelelően pedig új kulcsszavakat vehet fel vagy új ötleteket kap mire hirdessen. A legjobb esetben átszervezi a cégét az igényeknek megfelelően. A koronavírus marketing folyamatos újratervezést igényel majd.
Tehát ne állítsa le ezt a fontos marketing eszközt a járvány idején! Akik ezt teszik azokkal szemben biztosan helyzeti előnyben lesz.

adwords
Keresőoptimalizálás


A legtöbb weboldal látja, hogy a keresőoptimalizálásból érkezik a legtöbb vevője. Ezért itt sem szabad figyelmen kívül hagyni ezt a koronavírus marketing eszközt. Bár a SEO köztudott, hogy nem azonnal hoz eredményt. A járvány idején ezt a szabályt mégis megdöntheti. Hogyan? Egész egyszerűen írjon a témával kapcsolatban. A blogbejegyzései a koronavírussal kapcsolatosak legyenek. Annyira új a téma és annyian keresnek rá. Írjon egy hasznos cikket megelőzve a versenytársat és akár a kereső első oldalán találhatja magát vele. Biztosan talál egy olyan témát, ami kapcsolódik a termékéhez, szolgáltatásához. Adjon tanácsokat vásárlóinak, lássa el őket fontos információkkal. Itt fontos az idő, hogy minél hamarabb kikerüljön egy-egy cikk. Érdemes szakértő marketing ügynökségre hagyni ezt a feladatot. A blogbejegyzéseket pedig hirdesse a többi marketing csatornáján is.
Amennyiben van olyan terméke vagy szolgáltatása a weboldalon, ami szorosan kapcsolódik a koronavírushoz arra fordítson kiemelt figyelmet. Állítsa át a SEO beállításokat úgy, hogy szerepeljen benne a koronavírus kulcsszó.

keresőoptimalizálás
Hírlevél

A hírlevél egy szintén fontos eszköz az információ átadásra. Bár sok cég nem használja, de akik eddig igen azoknak most kiemelt csatorna lesz. A embereknek még több szabadidejük van hírleveleket olvasgatni, információra éhesek. Használja ezt ki! Küldjön akár a megszokottnál több levelet a vevőinket. Tartsa fönt folyamatosan a figyelmet a termékén vagy szolgáltatásán. A hírlevélre feliratkozottakat most kezelje még exkluzívabb klub tagoknak. Adjon nekik olyan kedvezményt, amit senki más nem kap meg, csak aki fel van iratkozva. Készíthet piackutatást egy kérdőívvel, ha nem tudja pontosan merre induljon az útvesztőben. A vevők igényei és véleménye ebben sokat segít majd.

Érdemes még megemlíteni az Instagram oldalt is, mint marketing eszközt. Itt viszont óvatosan kell bánni a koronavírus marketinggel. Fontos a kreativitás minden posztban. Itt ösztönözze a Y és Z generációt a koronavírus elleni védekezésben. Mutassa meg mire használja a kreatív szabadidejét.

Amennyiben van YouTube csatornája ezt semmikép ne hanyagolja el. Itt is kiemelten érvényesülhet a koronavírussal kapcsolatos videókkal. Készítsen oktató videókat, mutassa be a vállalkozása életét a járvány idején.

A lényeg, hogy ne hanyagolja el a marketinget ebben az időszakban! Ne gondolja azt, hogy az embereknek nincsen pénze a termékére és ezért fölösleges erre időt pazarolni. Igen is most kell újra gondolnia a cége marketing tevékenységét! A koronavírus marketing lesz most, ami életben tartja és akár fel is lendíti a vállalkozását!

hírlevél
Olvassa el további tanácsainkat, amit érdemes megfogadni a koronavírus idején>>

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?

MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR VEZETŐKNEK, CÉGTULAJDONOSOKNAK