Búcsúzik az AdWords konvertált kattintások mutató, megint újított vagyis sokkal inkább elvett egy eddig elérhető funkciót a Google. Bár ez nem hangzik valami jól, mi mégis transzparensebbnek látjuk a laikusok szemszögéből ezt a változtatást. Azon vállalkozók miatt gondoljuk így, akik eddig nem voltak tisztában a konvertált kattintások és a konverziók pontos fogalmával. Tapasztalat szerint ezt sokan keverték. Ebből adódóan sokan nem látták tisztán a hirdetéseik hatékonyságát, így nem is tudták megfelelően optimalizálni azokat. Vajon milyen hatással lesz az újítás az AdWords hirdetőkre?
Azonban ez mostantól megváltozik, mert nem is lesz lehetőségük a félreértésre, hiszen a Google megszüntette a „konvertált kattintások” lehetőséget az AdWords reklám rendszerben. Tavaly szeptember óta a Cél CPA és Intelligens CPC licit stratégiák már nem működnek együtt ezzel a funkcióval. Idén Márciustól pedig már a riportokban és oszlopokban sem használhatjuk.
Ez egy olyan kattintásokat mérő mutató volt, amiből csak azt ismerhettük meg, hogy hányan kattintottak a hirdetésünkre, de azt nem hogy Ők hány és milyen típusú konverziót hajtottak végre. Azaz ha valaki egyszer kattintott a hirdetésünkre, de vásárolt is és fel is iratkozott a hírlevelünkre, akkor a konvertált kattintások mérőszámból csak az derült ki számunkra, hogy egyszer átlépett az oldalunkra a hirdetés segítségével. Így nem tudhattuk meg, hogy azon hirdetés milyen konverziók generálására volt képes vagy mely területek erősítése lett volna szükséges. Mint már fentebb is hivatkoztunk rá sok az AdWords rendszerében járatlanabb hirdető ezeket a számokat vette figyelembe elsősorban, így a hirdetései valós eredményeiről nem kapott pontos képet. Ez mostantól sokkkal átláhatóbb lesz számukra.
Ha a konverziókat követjük nyomon sokkal pontosabb adatokat kapunk hirdetéseink és kampányaink sikerességéről. Pontosan látjuk, hogy mely kattintásból milyen további cselekedet történt. Lehetőségünk van felmérni, hogy mely hirdetés melyik célcsoportnál hogyan teljesít, így a szükséges változtatásokat is sokkal könnyebben el tudjuk végezni.
A Google belső fejlesztései előre le vannak fektetve. A konvertált kattintások, mint eszköz már elavultnak számított, ezért nem volt maradása, mert már nem illett bele az “új képbe”. Az AdWords folyamatos fejlesztésének köszönhetően mára sokkal hatékonyabb mérési eszközök állnak a szolgálatunkra. Emellett a konverziók mutató és a konvertált kattintások egyidejű jelenléte sok félreértéshez vezetett, így az AdWords jobbnak látta az idejétmúlt eszközt száműzni és transzparensebb megoldást kínálni.
– Kiválaszthatjuk, hogy mely konverziók szerepeljenek a „konverziók” oszlopban, azonban ugyan ez nem tehető meg a „konvertált kattintások” lehetőség alatt.
– A konvertált kattintások oszlop nem szegmentálható a konverziók neve vagy kategóriája szerint. Ami probléma, mert nem minden konverzió azonos értékű. Egy eladás (a pillanatnyi bevételt figyelembe véve) értékesebb, mint egy hírlevél feliratkozás.
– Lehetőségünk van beállítani, hogy egy kattintásból származó több konverziót is figyelembe vegyen a rendszer, azonban a konvertált kattintások ezeket csak egynek számítja. Így kizárólag ezen eredmények nyomon követése könnyen tévútra viheti az embert.
Ezzel a változással sokkal egyértelműbbé válik a Google hirdetések optimalizálása, még számára is akik kevésbé jártasak az AdWord kampányok világában. Bízunk benne, hogy Ön számára is hasznos ez a változás, amennyiben úgy érzi problémát jelent az újítás használata és pontos értelmezése keressen minket bizalommal, mert szívesen segítünk. Tisztában vagyunk vele, hogy senki nem lehet képben mindennel, ráadásul az AdWords útvesztőjében nem is könnyű kiigazodni.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.