MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR CÉGVEZETŐKNEK, TULAJDONOSOKNAK! INSPIRÁCIÓ, MŰKÖDŐ ÖTLETEK, MEGOLDÁSOK A VÁLSÁGKEZELÉSRE!   

Egy gyors eredményeket hozó SEO esettanulmány

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Tartalomjegyzék:
A piaci helyzet elemzése
Milyen alapokra építkeztünk
Az elvégzett SEO feladatok
Keresőoptimalizálási eredmények
Gyors eredmények, de hogyan?
A SEO esettanulmány konklúziója

 

A tetoteriablak24.hu webshop SEO esettanulmány bemutatja, hogy röpke 2 hónap leforgása alatt milyen eredményeket tudunk elérni a keresőoptimalizálásban. A weboldal SEO elemeivel 2020.03.03-tól kezdtünk el foglalkozni és esettanulmányunk 2020.05.06 dátummal készült.

Gyakran megkapja azt a jelzőt a SEO, hogy hosszabb távon hoz eredményt. Egy vállalkozó így sokáig nem kap visszaigazolást arról, hogy jó helyre fektette-e be a pénzét. A marketing ügynökségek helyzetét pedig nehezíti, hogy esetleg huzamosabb ideig nem tud eredményt felmutatni. Most mutatunk egy SEO esettanulmányt, ami részben megcáfolja ezt. Megmutatja, hogy 2 hónap alatt egy SEO szakember milyen eredményeket tud elérni. Persze ez részben a piaci környezettől is függ. Nézzük meg mivel állunk szembe.

gyors eredményt hozó seo

A piaci helyzet, versenytársak

 

A tetoteriablak24.hu webshopként 4 éve van jelen az online térben. Azt gondolnánk, hogy tetőtéri ablakot biztosan nem lehet régóta kapni webáruházakból. Azonban a nagyobb gyártók viszonylag gyorsan gondoskodtak arról, hogy elfoglalják méltó helyüket az online piacon. Gondoljunk csak bele milyen termékről van szó. Egy tető ablakot személyesen megvásárolni és hazaszállítani nem is olyan egyszerű. Offline boltot nem biztos, hogy találunk a közelünkben. Tehát utazni kell érte. A személyautóba pedig nem fér be egy tető ablak. Ha mégis, akkor nagyon körülményes a szállítása.

Tehát maga a tetőtéri ablakok online kereskedelme remek piacot nyit meg. A vásárlói igénnyel nem lesz baj. Az viszont nehézségeket jelenthet, hogy a tetoteriablak24.hu három ismert gyártó termékét forgalmazza. Ez a Velux, Roto és Fakro. Mind a három márka más webáruház kínálatában is megjelenik. Csak a Fakro márka a tetoteriablak24.hu-n kívül még 5 online kereskedőnél van jelen. Akkor gondolhatjuk, hogy a Velux kínálata még szélesebb körben elérhető. Tehát a SEO-ban jelentős versenytársi helyzettel találjuk szembe magunkat.

A Google kereső első helyén biztosan maga a gyártó weboldala fog megjelenni. Amivel önmagában nincs sok gond. Egy gyártói oldal általában továbbküldi a viszonteladói felé a vevőket, de itt nem mindegy melyiket is választja a fogyasztó. Ezt az esetet, csak úgy tudjuk megelőzni, ha fizetett Adwords hirdetéssel az első helyre kerülünk. Keresőoptimalizálásban pedig arra kell törekedni, hogy mi legyünk a gyártó után a kereső második helyén. Így már nagy eséllyel kattintanak az érdeklődők a tetőtériablak24.hu oldalára, hiszen sokan tudják a gyártói oldalon nincsen kifejezett webáruházi vásárlásra lehetőség.

A piaci verseny több okból is szoros ezen a területen. A három márka forgalmazói tulajdonságban, minőségben teljesen ugyanazokat a termékeket kínálja. Árban sem lehet nagyon kitűnni, mert valamilyen szinten meg kell tartani egy bizonyos árrést. Az viszont verseny előnyt jelent a tetőtériablak24.hu-nak, hogy minden márkából széles választékot tart. Így biztosan megtalálja a vevő a megfelelő terméket. Illetve széles választék található minden tetőtér beépítéshez szükséges termékből és termék kiegészítőkből. Tehát a vevő egy helyen tud beszerezni mindent, ami egy házépítéshez vagy felújításhoz szükséges. Ezt majd a SEO-ban is kommunikálni kell.

 

A kezdetek, avagy milyen minőségű webáruházzal találtuk szembe magunkat.

 

Alapvetően nem kellett az alapoktól kezdeni a webshop keresőoptimalizálását. A technikai SEO rendben volt. Ez miatt is értünk el szuper eredményeket 2 hónap alatt. Néhány SEO elemet meg is említenék, amihez nem kellett hozzá nyúlni. Az oldal gyorsan betöltődik. A felső és oldalsó menüsor SEO barát és vásárló barát egyben. A termékek és a termék képek jól vannak elnevezve.
Ami viszont javítást igényelt, az a kategória oldali SEO szövegek. Az off-page SEO-t pedig majdnem a nulláról kellett felépíteni.

 

Az elvégzett SEO feladatok

 

Elsőként a link építésnek álltunk neki. Erős külső linkekkel mutattuk meg a Google-nek, hogy szenteljen több figyelmet erre a webshopra. A főoldal és a tetőtéri ablak termékcsoportok linkjét helyeztük el más weboldalakon. A linkek köré pedig olyan SEO szöveget építettünk, ami a Fakro, Roto, Velux és a tetőtéri ablak kulcsszavakra fókuszál.

seo szövegírás webshopban

On-page SEO a tetoteriablak24.hu webshopban.

Az off-page SEO-t erősítettük az on-page SEO-val. Vagyis keresőbarát szöveget írtunk az egyes tetőtéri ablak termékcsoportokhoz. Itt is ügyeltünk a fő kulcsszavakra és persze arra, hogy informatív legyen a vevő számára is.

SEO esettanulmány: Keresőoptimalizálási eredmények

 

A legnagyobb eredményt a Velux kulcsszóra értük el. Ezzel a kulcsszóval tele van az internet. A kezdetekkor a 40. helyen szerepelt a Velux kulcsszóval a tetoteriablak24.hu. Ami azt jelenti, hogy aki Velux tető ablakot keresett az interneten az esélytelen volt, hogy megtalálja ezt a webshopot. Ezt a 10. helyre tornáztuk fel. Jelenleg a második oldalon jelenik meg vele a tetoteriablak24.hu, de ez akár jelentheti az első oldalt is. Függ attól mennyi fizetett hirdető van jelen a Google-ben. Tehát 30 helyet előztünk be egy jól irányzott SEO szöveggel és a külső linkek építésével. A velux.hu kulcsszóra pedig a 24. helyről a 8.-ra kerültünk.

Természetesen az említett kulcsszavak mellett számos long tail kifejezésre, hosszú farok, azaz 3-4-5 szavas keresésékre kerültünk fel 1-2-3 pozíciókba.

A Fakro kulcsszó megadta az esélyt a legtöbb vásárló elérésére. Az 5. helyről a 2. helyre jutott. A gyártói weboldal után a tetoteriablak24.hu a második a keresőben. Tehát a vevő nagy eséllyel ezt a webáruházat fogja választani a vásárlás helyszínéül.

A tetőtéri ablak, tetőablak kulcsszavakra még látszik az erős verseny. Itt a 9. helyről 6. helyre léptünk. Ez is szép eredmény, ha azt vesszük milyen sok webáruház kínálatában megtalálható a tetőtéri ablak.

A két hónap keresőoptimalizálásba fektetett munka sikeressége abban is látszik, hogy 70%-kal nőtt a webshop látogatóinak száma. Még annak ellenére is, hogy jelenleg a Koronavírus hatására szinte minden területen visszaesés mutatkozik.

 

Minek köszönhető a gyors változás?

 

Az offsite és onsite SEO munkáink eredményei adódtak össze. Ez abból állt, hogy alaposan átnéztük az oldalt és javítottuk azokat a pontokat, amelyek nem voltak megfelelőek. Valamint nem csupán a Google számára írtunk hatásos SEO szövegeket, hanem az Olvasóknak is. Ennek következtében az onsite SEO munkák és az offsite optimalizálás, valamint az említések – mention – és linkek ereje szinergikusan erősítette egymást.

 

Keresőoptimalizálás esettanulmányunk konklúziója

 

Összességében az mondható el a SEO tanulmány alapján, hogy gyors eredményeket tud elérni egy online marketing ügynökség ezen a területen. Egyrészt ehhez szükség van egy már meglévő jól felépített technikai SEO oldalra. Másrészt a marketing ügynökség szakértelmére, aki a megfelelő SEO technikákat alkalmazza. Persze itt még nem ér véget a munka. A cél, hogy összesen 20 kulcsszóra az első helyen szerepeljünk. Azután pedig megtartsuk a Google helyezésünket. A SEO esettanulmányból látszik, hogy azok a kulcsszavak mozdultak csak előre a keresőben, amivel ténylegesen foglalkoztunk. Például a fénycsatorna, padlásfeljáró még mindig azon a helyen rostokol, ahol az elején is volt. A kezdetekkor sok munkát kell befektetni a keresőoptimalizálásba. Aztán pedig apránként megtámasztani a munkánk gyümölcsét.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?

MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR VEZETŐKNEK, CÉGTULAJDONOSOKNAK