Online marketing szövegírás – a legjobb tippjeink!

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Keltsünk érzéseket az olvasónkban
A címadás
Ne tévessze szem elől az olvasói érdeklődését!
Bizonyítsa be és emelje ki azt, hogy Öné a legjobb szolgáltatás!

Biztos Ön is tapasztalta már. Milyen nehézségekbe ütközik az ember a szövegírás során.

Ha úgy érzi szüksége lenne pár tippre, hogy javítsa szövegírói készségeit, akkor a legjobb helyen jár.

Lássuk miért…

Ha Ön online értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait, akkor a meggyőző szövegírás elengedhetetlen kelléke az értékesítés eszközeinek. Az online marketing szövegírás valódi művészet, mégis jó hír azoknak, akik fejleszteni szeretnék meggyőző képességeiket, hogy vannak bizonyos praktikák, melyek viselkedéselemzők tanulmányain alapulnak és segítséget nyújthatnak ebben.

Ebben a bejegyzésünkben 4 olyan tippet & trükköt fogunk bemutatni, aminek a segítségével Ön is jobb marketing szövegíró lehet!

1. Keltsünk érzéseket az olvasónkban

Képzelje csak el…
Focimeccset néz és a kedvenc csapata kapusának hirtelen hangos roppanás kíséretében kibicsaklik a bokája…

Görcsbe rándul a gyomra a látványnak köszönhetően, igaz?

Ez a tükörneuronok hatása az emberi agyra. A témával kapcsolatos kutatások szerint ezek az úgynevezett tükörneuronok aktiválódnak az agyunkban amikor megfigyelünk valamit, ami történik és – ha elég erőteljes a hatás- fizikai érzésekké alakul át bennünk.

online marketing szövegírás
tükörneuronok működése

Ezek valójában biológiailag hasznos tulajdonságok evolúciós szempontból, hogy átérezzük a „más cipőjében járni” mondás lényegét az empátia segítségével.

 Bár ez a kutatás a közvetlen megfigyelésre összpontosít a világirodalom híres szereplői tudják, hogy szavakkal is kiválthatunk erős érzelmeket.

Ha valóban fejlődni akarunk az online marketing szövegírás területén és jó szövegeket akarunk írni, akkor meg kell értenünk, hogy mi érdekli a közönségünket…

Könnyű leírni, hogy képzelje csak el, de nem olyan könnyű elérni a kívánt hatást. Olyan érzésről kell beszélnünk, ami már ott lapul az olvasónkban, nem pedig erőltetni azt, ami számunkra fontosnak tűnik…

Ha például sört árul, akkor fel kell idéznie azokat az emlékeit, amikor a barátaival remekül szórakozott egy jéghideg sör kíséretében.

Ennek az információnak a birtokában előidézheti a tükörneuronok segítségével a kívánt hatást, de csak akkor, ha tudja, mi az olvasóinak a motivációja.

online marketing szövegírás
online marketing szövegírás – legjobb tippjeink

2. A címadás

Mindenki tudja, aki már egy kicsit elmerült ebben a témában, hogy mennyire fontos a sikeres marketing szövegírás szempontjából a címadás, vagyis a headline. Sokan akár órákat is töltenek azzal, hogy a tökéletes címet megtalálják a szövegük számára.

Mégis óva intenénk mindenkit attól, hogy túlságosan elmerüljön a címadásban. Legalábbis a szövegírás elején. Készítsen vázlatot, dolgozza ki a cikket, majd ha már összeállt a teljes szöveg, térjen vissza a névadáshoz.

Nagyon fontos, hogy a cím tükrözze a szöveg mondanivalóját és kérdést fogalmazzon meg, vagy megoldást kínáljon fel (a cikk által) az olvasó valamelyik problémájára.

Online Marketing Szövegírás LEGJOBB TIPP:
Kezdje a szöveget rövid mondatokkal, szünetekkel, vagy bekezdésekkel megtörve. Miért szerencsés ez? Mert a szöveg vizuális megjelenése azt a látszatot kelti, hogy könnyű lesz elolvasni.

Ha az olvasóját a bejegyzés elején ez az optikai illúzió fogadja, szívesebben fogja belevetni magát a szöveg olvasásába. Higgye el, ez rengeteget számít, mert az emberek nem kedvelik, ha az olvasás első pillantásra is kemény munkának látszik…

Ha egy bejegyzést hosszú mondatokkal kezd el írni, tömött sorokba az a tankönyvekre, vagy ne adj Isten paragrafusokra fogja emlékeztetni olvasóit.

Ez különösen igaz, ha okostelefonról olvassák például az Ön céges blogját…

Tegye könnyűvé az olvasás megkezdését közönsége számára!

A rövid, egyszerű mondatokkal való kezdés másik nagy előnye, hogy arra készteti az írót, hogy tisztázza, mit is akar mondani, ezzel is egyértelművé téve a bejegyzés tartalmát az olvasó számára és lényegretörő legyen.

kreatív szövegírás

3. Ne tévessze szem elől az olvasói érdeklődését!

Egy valamiben teljesen biztosan lehetünk, ha online marketing szövegírás van a középpontban: az emberek nem fecsérlik az idejüket, unalmas, érdektelen tartalmak olvasására.
Könnyű ezt mondani, igaz? Igen, de van egy-két olyan praktika aminek a bevetésével megakadályozhatjuk, hogy túl terjengős, homályos szövegeket adjunk ki a kezeink alól.

Az embereket így is információhalmazokkal bombázzák a különböző médiumok, ezért szívesebben olvasnak olyan tartalmakat, amelyek könnyen értelmezhetőek és emészthetők a számukra. Kiváltképp igaz ez akkor, ha egy bizonyos termék vagy szolgáltatás felkeltette érdeklődésüket. Ebben az esetben biztosan felkeresik az adott weboldalt, szerencsés esetben azon belül a blogot, hogy minél több információ birtokában dönthessenek egy adott termékről el, hogy megvásárolják e.

Mit tehetünk azért, hogy a szövegünk ne legyen unalmas az olvasóink számára?

felteszünk magunknak néhány kérdést sorozatosan a szövegírás közben.

Például:

Amiről írok, választ ad az olvasóm valamely kérdésére?

Amiről írok, kínál valamilyen megoldást az olvasóm problémájára?

Ha képesek vagyunk elég kritikusak lenni magunkhoz és ezt az kérdést a szövegírás alkalmával többször is feltesszük magunknak, akkor nagy valószínűséggel elkerülhetjük az érdektelen szövegek írását.

Online marketing szövegírás

4. Bizonyítsa be és emelje ki azt, hogy Öné a legjobb szolgáltatás!

Nyilván Ön jól tudja azt, hogy a vállalkozása milyen színvonalat képvisel, de ne felejtse el ezt időről-időre kihangsúlyozni az olvasói előtt is! Jövőbeni ügyfelei tudni akarják, mi az a nyomós érv, ami miatt Ön mellett döntenek a közös munkában.

Amikor valaki az Ön által kínált szolgáltatásokra keres, akkor tulajdonképpen versenyezteti Önt a konkurenciájával. Összeveti melyik oldalon milyen információ állt a rendelkezésére. Ha az Ön oldalán kapta a legtöbb és legtisztább információt, akkor mondanom sem kell, hogy nyert ügye van, hiszen az Ön vállalkozását fogja választani! Ha nem, akkor elképzelhető, hogy bár a gyakorlatban az Ön cége sokkal színvonalasabb szolgáltatást nyújt, mégis egy versenytársát fogja az érdeklődő választani.

Ezt tartsa szem előtt, amikor a honlapja vagy blog szövegírása rajta van a teendők listáján. Elég információt kap a vásárló? Minden szolgáltatás fel van tüntetve az oldalamon? Egyértelmű az információ?

TIPP: Ha nem biztos benne, hogy a weboldala szövegezése felhasználóbarát, akkor keressen fel egy profi marketing ügynökséget, akik segíthetnek a szövegek revizionálásban, újragondolásában.

Reméljük, hogy cikkünk hasznos volt a témában! Kérjük ossza meg velünk gondolatait, kérdéseit a témával kapcsolatban kommentben! Ha segítséget szeretne weboldala vagy céges blogja szövegírásához, lépjen velünk kapcsolatba ITT.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?