Ma az online marketingesek egyöntetűen egyetértenek abban, hogy az Instagram a közösségi média oldalak üdvöskéje. Az okok nagyon egyszerűek, az Instagram havi 1 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet, akiknek a fele vállalkozásokat is követ.
Az Instagram használat hatékony marketing eszköze azon vállalkozásoknak, amelyek javítani kívánják jelenlétüket és ismertségüket. Ami az Instagram használatot illeti, lehet, hogy nagyon rosszul teszi, ha nem csatlakozik az Instagram felhasználók közösségéhez…
2019 januárjában az Instagram a 6. helyet szerezte meg a világszerte legnépszerűbb közösségi hálózatok felmérésében, a felhasználók száma szerint. Az Omnicore szerint a közösségi oldal napi aktív 500 millió felhasználójának 80% -a az Egyesült Államokon kívül található, 35% – az ezredfordulós Y generáció tagja, és 37% -uk naponta többször is megnézi a feed-et (üzenőfalat).
Az Instagramon a követők elkötelezettségét lájkokkal, kommentekkel és megosztással mérik. Az Instagram használat azért is fontos, mert a felhasználók sokkal szívesebben használják itt a lájkolást és a kommentelés funkciókat, mint a Facebookon, vagy a Twitter-en. Szám szerint a lájkolási/hozzászólási kedv tízszer nagyobb, mint a Facebook-on, 55-ször nagyobb, mint a Pinterest-en és 85-ször nagyobb, mint a Twitter-en. Vagyis nyitott szemek óceánjának is nevezhetjük, ahol a vállalkozások jól kidolgozott Instagram marketingstratégiával hatalmas sikereket érhetnek el.
A legismertebb márkák, mint az Adidas vagy az Apple is hatékonyan kihasználják az Instagram hatalmát vállalkozásuk számára. Az Instagram használat segítségével több ezer kis-, közép- és multinacionális vállalkozás is felvirágzott.
Nemcsak vállalkozások, hanem egész szegmensek is fellendültek az Instagram használatnak köszönhetően. A turizmus például az egyik ilyen kiemelkedő ágazat, ahol fellendülés tapasztalható, mivel az utazási célpontok és felfedezésre váró helyek népszerűsítésének remek eszköze. Emellett az Instagram kibővítette alkalmazását olyan funkciókkal, amelyek lehetővé teszik a turizmusban tevékenykedő vállalkozásoknak a „Foglalás” gombok hozzáadását a oldalukhoz.
Az Instagram lehetővé teszi a kereskedelmi típusú bejegyzéseket, amelyekhez a vállalkozások úgynevezett címkéket adhatnak a fotókon szereplő elemekhez. Ezek tartalmazzák az árat, a termékleírást és a „vásárlás most” funkciókat, amely átirányítja a felhasználót vállalkozás webáruházába. De további fejlesztésként megjelent az Instagram Shoping is, ahol a követők közvetlen megvásárolhatnak termékeket a cégek kínálatából.
A közösségi média megjelenése valódi és tartós változásokat eredményezett a kereskedelemben is. Most a vásárlási döntést megelőzően a felhasználók egymástól kérnek információt a termékről, nem pedig a multik marketingeseire hagyatkoznak.
Ezen túlmenően az Instagram-felhasználók nagy százaléka arról számol be, hogy vásárlási döntéseket hozott az alapján, amit Instagram használat során látott. Tehát, mindenképpen fontos beépíteni az Instagram-ot a közösségi média marketingjébe.
Tulajdonképpen a hashtagek olyan kulcsszavak, amelyek összefoglalják az Instagram-bejegyzésbe ágyazott üzenetet. A Coca-Cola #ShareaCoke és Calvin Klein #MyCalvins meghatározók lettek abból a szempontból, hogy elindították a saját hashtag vonalat. Nem csak felismerhetőbbé tette ezeket a vállalatokat, hanem meg is különböztette őket másoktól, ami marketing szempontból nagyon fontos kitétel.
Lehet, hogy a kisvállalkozások kisebb számú követővel bírnak csupán, de az Instagram használat segítségével pozitív előrelépés várható az értékesítésben. A trendekhez való felzárkózás ösztönzőleg hathat a követők vásárlási kedvére. A márkák pedig sokkal közvetlenebb kapcsolatot ápolhatnak a közönségükkel és személyesebb pillanatokat oszthatnak meg egy saját hashtag-gel kísérve.
Minden vállalkozás álma, hogy elérje a lehetséges ügyfeleket és tájékoztassa őket arról, hogy létezik, egyben elérje, hogy vissza is térjenek és vásároljanak a jövőben. Az Instagram és a közösségi média olyan hely, ahol az emberek és a vállalkozások összekapcsolódnak. A vállalkozások ismertetik termékeiket, szolgáltatásaikat, üzletpolitikájukat az Instagram használat segítségével, az emberek pedig inspirálódnak, kérdéseket tesznek fel, és megosztják véleményüket.
Érdemes felkeresni egy profi ügynökséget azért, hogy minél több kiváló tartalmat tegyenek közzé vállalkozása nevében. Mert az emberek nyilvánvalóan ezeket részesítik előnyben és vállalkozása annál több kedvelést kap, és annál többen köteleződnek el mellette, minél profibb tartalmakat tesz közzé.
Az Instagram használat során Önnek lehetősége nyílik versenytársait figyelni, hogy felfedezze mi az ő stratégiájuk és hogy ez mennyire válik be. Figyelheti például, hogy mit és milyen gyakran tesznek közzé, hogyan lépnek kapcsolatba követőikkel, és az összegyűjtött információ alapján finomíthatja Instagram marketingstratégiáját.
Az Instagram hatékony marketing eszközként való használata lehetőséget kínál arra, hogy bebizonyítsa közönségének a márkája egyediségét és ezzel nagyon megkönnyíti a vásárlási döntések meghozatalát…
A színes képek, az interaktív videók és a személyes hangvételű bejegyzések mind kiváló módon vegyíthetők az Instagramon ez pedig remek lehetőséget biztosít a növekedésnek és az elérések megtöbbszörözésének.
A közösségi médiában van a közönség és vannak influencerek. Az influencerek olyan hírességek, celebek, akik – főleg online -gyakran népszerűsítenek egy terméket vagy márkát, és arra ösztönzik a követőiket, hogy vásároljanak tőlük.
Az igazán jó influencerek képesek arra, hogy soha nem látott szintre emeljék a marketing erőfeszítéseit és értékesítéseit, ezzel is növelve a megtérülést. Egy-egy ismert influencer közreműködésével több ezer követőnek terjesztheti a vállalkozásának hírét. Ez ügyben is érdemes kikérni marketing ügynökség segítségét, mert számtalan olyan influencer létezik, aki csupán megvásárolta követőinek jó részét.
Az Instagram nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy megmutassa ügyfeleinek, hogy Ön nem csak egy újabb arctalan vállalat. Az Instagram használat által kínált számos előny egyike, hogy valóban maradandó benyomást kelthet a történeteivel és vállalkozása mindennapjának képeivel.
Engedjen betekintést követőinek a vállalkozása életébe, a kulisszák mögé. Készítsen videókat, live-okat, story-kat, vagy adjon lehetőséget arra, hogy kérdéseket tegyenek fel Önnek és ossza meg a válaszait a közössége többi tagjával is. Az olyan vizuális hírcsatornák, mint az Instagram tükrözik vállalkozása egyediségét és megkülönbözteti másoktól.
Az Instagram analitikai rendszere lehetővé teszi, hogy elemezze teljesítményét ezáltal Ön folyamatosan finomíthatja marketingstratégiáját. Az Instagram-betekintéssel megismerheti a legjobb időpontokat a posztolásra.
Időzítse Instagram bejegyzéseit előre és tervezze meg mikor mit fog posztolni! Erre kínál megoldást a Poszty.hu, mellyel egy helyről kezelheti összes közösségi oldalát és automatizálhatja vele posztolását.
Ha Ön is szívesen belevágna és felzárkózna a trendekhez, de nem tudja hogyan kezdjen bele, vagy csak idő híján van, akkor keressen fel minket, hogy profi segítséget nyújthassunk Önnek ebben!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.