Tartalomjegyzék
Hatásos remarketing kampány egy kedvezménnyel
Lokális hirdetés
Raktár kisöprés hirdetése
A remarketing ereje a márkára
Blog hirdetése
Technikai beállítások
A keresési kampányokat már biztosabb alapokon kezeli, de a remarketing hirdetés még sokszor kérdéseket vet fel Önben? Egyáltalán milyen remarketing kampány indításába kezdjen? A járványhelyzetben még fontosabb ezt a kérdést átgondolnia és jó lépést tenni. A remarketing kampány most nagyobb segítséget nyújthat az online marketingjében, mint gondolná.
Vegyük sorba azokat az eseteket, amikor kifejezetten jól jöhet egy remarketing kampány.
Az offline boltjában és a webáruházában akciót tart vagy valamilyen kedvezményt biztosít. Például ingyen kiszállítás a hétvégén vagy ajándék jár minden vásárlás mellé. A határidőhöz kötött kedvezményeket pedig minél több vásárlónak reklámoznia kell rövid időn belül, hogy eredményesen zárja a kampányt. Ezt kifejezetten jó megoldás lehet egy remarketing kampány elindításával támogatni.
Készítsen egy listát a korábban már Öntől vásárolt közönségből. A legjobb vevői lehetnek itt a visszatérő vásárlók. Ők már tudják milyen jól járnak a termékével. A plusz kedvezmény fejében pedig könnyebben rá tudja venni őket, hogy vásároljanak még akkor is, ha az elkövetkezendő hetekben ezt nem is tervezték.
Ehhez a listához csapja hozzá azokat, akik már legalább 3 oldalt megnéztek a weboldalán, de vásárlás nélkül távoztak. Ők lesznek azok, akiknek kell egy kis ösztönzés még a vásárláshoz. Gyakran előfordul az is, hogy egy vevőnek megtetszik egy termék, de soknak véli a kiszállítási költséget. Ezért inkább lemond a vásárlásról. Ha most ingyen kiszállítást kommunikál a kreatív remarketing hirdetésében, akkor ez a vevő biztosan visszatér és befejezi a félbehagyott vásárlást.
A remarketing listáját bővítse még a vásárlóihoz és weboldal látogatóihoz hasonló célközönséggel. Lehet, hogy még nem hallottak a webshopról, de egy jól irányzott kreatív reklámmal azonnali vásárlók lesznek.
Hívja fel magára újból a figyelmet követő reklámmal.
Az offline boltját is hirdetheti remarketinggel. Teljesen be kellett zárnia a boltot? Most a környékbelieknek ingyen házhoz szállítást kínál? Már újból nyitott, de kedvezménnyel csalogatná be újból a vevőit? Készítsen egy remarketing listát közönség kizárásokkal. Itt most az lesz a lényeg, hogy a környékbelieket elérje. Támogassa a személyes boltját remarketin stratégiával. Ezzel támogatja a webshopját is, mert a vevő mérlegel mi a jó neki. Lehet, hogy így szoktatja majd rá azokat a vevőket az online vásárlásra akik eddig csak személyesen tudták azt elképzelni.
A koronavírus okozta válsághelyzetben a szezonális termékek nagy veszteséget eredményezhetnek egy vállalkozásnak. Gondoljon csak bele, hogy a járványhelyzet legalább 3-4 hónapig eltart és biztosan kihatással lesz a következő 3-4 hónapra. Az már a teljes tavaszi-nyári szezon vesztét okozza a cégeknél. A kereskedők pedig pont a járványhelyzet előtt szerezték be a tavaszi-nyári árut. Ezt, ha nem sikerül kiárulniuk, akkor nem lesz miből új árut beszerezni. Tehát akárhogy is nézzük a korai kiárusítás elkerülhetetlen. Nem szabad a szezon végi kiárusításra várni, itt időben el kell kezdeni a raktárkisöprést. Persze nem kell, hogy drasztikus legyen ez a leértékelés. A vásárlónak már az előny, hogy az áruhoz a szezon elején legalább 10-20%-kal olcsóbban juthat hozzá. Jó megoldás lehet a csomag ajánlat vagy a mennyiségi árkedvezmény is. A lényeg, hogy pörgesse fel a vásárlást. Ezt egy remarketing kampány elindításában eredményesen teheti. A közönség listája nagyobb eséllyel fog élni az akciókkal, mint egy teljesen új látogató. Ráadásul egy visszatérő vevő kedves gesztusnak veszi, hogy időben értesül a kedvezményekről. Állítson be dinamikus remarketinget az akciós termékeire.
Minden eddiginél gyorsabban kell kisöpörni a raktár készletet.
Ez a kampány nem csak a válság idején jöhet jól. A követő hirdetés segít abban, hogy megtanítsa a látogatóinak a domain címét, a márka nevét. A keresések nagy része már telefonon zajlik, így bármikor szembe találkozhat a látogató az Ön hirdetésével, oldalával. Az viszont kérdéses éppen ki zavarja meg a böngészésben, van-e ideje az online vásárlásra. Amikor legközelebb ráér és rákeresne az oldalára, akkor pedig nem találja. Nehezen megjegyezhető a domain címe vagy a márkája? Akkor mindenképp érje utol ezeket a vevőket remarketing kampány segítségével! Itt állítsa be azt a listát, akik legalább 2 oldalt megnéztek a weboldalán. A reklám kreatívjában pedig mindenképp szerepeljen a weboldal neve, márkája.
A blog írásra érdemes időt szentelnie és ennek segítségével elindítani egy vásárlási tölcsért. A válság helyzetben kétszer meggondolják a vevők, hogy kell-e nekik az a termék vagy sem. Egy cikk nagy segítséget nyújt, hogy még többet megtudjanak az Ön termékéről és elinduljon bennük a szükség érzet. Ráadásul a vírushelyzet teljesen más szükségleteket alakított ki a társadalomban. Világítson rá a cikkében, hogy ebben a helyzetben miért jó az Ön terméke.
Aki már járt egyszer az oldalon és vásárlás nélkül távozott, annak valószínű még információra van szüksége. Készítsen számukra egy blog bejegyzést és építsen köré remarketing kampányt. Érje utol ezt a közönség listát egy kreatív reklámmal, amibe a blogot hirdeti. Nem kell, hogy a követő hirdetés egyből a termék oldalra irányítsa az olvasót. Az túl direkt módszer. A blogban viszont adjon lehetőséget arra, hogy tovább kattintsanak a termékére.
Érdemes Facebook remarketing beállításban is gondolkodni, ha a blog bejegyzéseit szeretné hirdetni. A Facebookon böngészve a látogató nem vásárolni szeretne, hanem információt szerezni. Ha viszont egy érdekes cikket olvas, ami mondjuk a problémájára ad megoldást, akkor már felmerül benne az igény, hogy megvásárolja a terméket.
A remarketinet sokan idegesítő reklámnak titulálják. Azonban, ha ügyesen használja pont az ellenkezőjét fogja kiváltani a vásárlóból. Örül majd, hogy egy csak neki szóló hirdetéssel találkozott szembe.
Nem elég a beállításoknál a megfelelő célcsoport célzása a megfelelő tartalommal. Itt figyeljen oda az időzítésre és a gyakoriságra. Az egyik legbosszantóbb az ilyen típusú online reklámokban, ha napi szinten többször találkozunk vele. Főleg a YouTube csatornán szörfözve akadályozhatja az internetezőt. Ezt egy egyszerű beállítással elkerülheti. Javasolt, hogy egy személynek egy hirdetést heti 1-2 alkalommal jelenítsünk meg. Ez bőven elég ahhoz, hogy előbb utóbb célba érjen az üzenetünk.
A határidős akcióknál, eseményeknél pedig figyeljen oda, hogy a remarketing kampánya a határidő előtt pár órával leálljon. Nehogy egy félreértés rossz vevői véleményt hozzon maga után.
A vírushelyzetben még fontosabb a vásárlókkal való folyamatos kommunikáció. Használja fel ehhez a remarketing eszközeit is. Építsen fel egy márkahűséget, mert a válság elmúltával ez az előnyére válik majd. A visszarázódott piacban már nagyobb versennyel fog találkozni a Google hirdetési felületein. Több költséggel jár majd egy vásárló figyelme. Tartsa meg ezért most a figyelmüket és szerezzen verseny előnyt a remarketing kampányokkal.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.